0

HEMA Delimarkt

HEMA minimarkt werd in 2010 gelanceerd. Een supermarktformule welke boodschappen doen makkelijker en leuker maakt. Echter de klanten bleven weg deels doordat HEMA geen logische boodschappenplek was of men begreep de formule niet. Best vreemd wanneer de meeste ‘HEMA heroes’ etenswaren zijn.
Eind 2012 werd &Co gevraagd om naar deze afdeling te kijken en met een oplossing te komen.

Charles schakelde Willemijn Menken in om mee te denken over een nieuwe naam, propositie en activatie concepten. Wij gingen een stuk verder. Nieuwe naam, propositie, identiteit, producten, communicatie plan en activatieconcepten werden voorgelegd en grotendeels omarmd. We hebben zelfs een nieuwe variatie van de HEMA jingle opgenomen om de afdeling apart neer te zetten. Hieronder een beknopte indruk van HEMA Delimarkt. Helaas kunnen wij concepten nog in uitwerking niet laten zien.

Naam en logoDelimarkt_logo2

In-store aankleding en communicatie

Delimarkt_instore

Recepten met Gees van Asperen

Delimarkt_Receptenkaarten

Spotmaster – Hema Delimarkt jingle  Hema Delimarkt alt instore 25.mp3

Delimarkt_jingle

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *